Asiakaslähtöisen yhteiskeskustelun perusteet

VERKKOKOULUTUS Asiakaslähtöinen keskustelu tarkoittaa yhdenvertaista toimintamallia keskustelutilanteessa. Useimmat keskustelutilanteet on kuitenkin rakennettu toimimaan sujuvan puheen tai tarkan kirjallisen viestinnän varaan. Tällöin henkilö, joka ei syystä tai toisesta yllä näihin vaatimuksiin,...

Kuvagalleria aiemmista tapahtumista:

Mm. SCA -koulutus 2022, Apuvälinemessut 2022, Keskustelufestivaalit 2022, Intonaattorit Oy:n verkkokoulutukset 2021


Videointeja aiemmista tapahtumista:


Osallistuva tutkimuskumppanuus, esteetön osallisuus tutkimukseen -puheenvuoro (Elisa Johansson)
PUHEENVUORO
Ryhmäkuntoutus, aikuisten puheterapia / Intonaattorit oy:n lokakuun webinaari
WEBINAARI
Intonaattorit Oy 2023 suunnitelmat
POSTAUS
AV, AVH (Afasia) / Osallistava arki -projekti, tule mukaan!
PROJEKTIKUTSU
2.9.2022 Intonaattorit 2v. #aikuispuheterapia #koulutus
TAPAHTUMAVIDEO
Osallistava toimintatapa SCA-viitekehyksen jäljillä - mahtava, oma, osallinen arki
VERKKOKOULUTUS