Asiakaslähtöisen yhteiskeskustelun perusteet

Ladataan Tapahtumat

VERKKOKOULUTUS

Asiakaslähtöinen keskustelu tarkoittaa yhdenvertaista toimintamallia keskustelutilanteessa. Useimmat keskustelutilanteet on kuitenkin rakennettu toimimaan sujuvan puheen tai tarkan kirjallisen viestinnän varaan. Tällöin henkilö, joka ei syystä tai toisesta yllä näihin vaatimuksiin, ei kykene toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla keskustelutilanteessa. Tämä taas vaikuttaa siihen, ettei ammattilainen kykene tarjoamaan asiakkaalle hänen tarvitsemaansa palvelua. Asiakaslähtöisen yhteiskeskustelun perusteet -verkkokoulutuksessa perehdytään toimintamalleihin ja keinoihin, joiden avulla voidaan tarjota yhdenvertaisia palveluja kaikille asiakkaille kommunikaation rajoitteista huolimatta.

Koulutus toteutus etänä ja siihen otetaan enintään 30 osallistujaa. 

KOULUTUKSEN JÄRJESTÄÄ PÄIJÄT-HÄMEEN KESÄYLIOPISTO

Sisältö

1. päivä 3.4. klo 16-17
Mitä osaamista asiakaslähtöisyys vaatii ammattilaiselta?

2. päivä 5.4. klo 8.30-10
Vuorovaikutus, kommunikaatio ja keskustelu sekä miten näistä rakennetaan yhdessä yhteiskeskustelu.

3. päivä 9.4. klo 8.30-10
Vuorovaikutuksen, kommunikaation ja keskustelun tukikeinot (sisältää pariharjoituksia).

4. päivä 11.4. klo 15-17
Asiakaslähtöisen yhteiskeskustelun toteutus (sisältää 45min. keskusteluharjoituksen kokemushenkilöiden kanssa). Yhteenveto ja kommentit.

03.04 @ 16:00 17:00